czwartek, 21 stycznia 2016

Sepia styczniowe wyzwanie

Sepia  styczniowe wyzwanie w Szufladzie ,projektantki jak zawsze stawiają  ciekawe wyzwania przed nami .To styczniowe z pozoru łatwe okazało się nie lada wyzwaniem  trochę się naszukałam jakich kolorów można by użyć aby powstała bransoletka o odpowiednim zabarwieniu.A oto garść informacji co to w ogóle ta "Sepia"
Sepia – jedna z technik barwienia (tonowania) odbitek fotograficznych, stosowana głównie w celu zwiększenia trwałości odbitek.
Jest wykonywana w dwóch kąpielach. Pierwszy roztwór (np. heksacyjanożelazianu(III) potasu) powoduje przejście srebra w formę jonową i odbarwienie odbitki. Drugi roztwór (np. siarczek sodutiomocznik) wytrąca w zaciemnionych miejscach zdjęcia siarczek srebra. Odbitka tonowana w ten sposób ma charakterystyczne brązowe zabarwienie.
Obecnie coraz powszechniejsza jest symulacja sepii przy użyciu programów komputerowych.
Moja wariacja na temat Sepi bransoletka "gepardzie oczy" , wykonana na krośnie z Toho 11r, do przedłużki dodałam 3 koraliki fp i kiełka .





Bransoletkę zgłaszam do wyzwania 

http://szuflada-szuflada.blogspot.com/2016/01/wyzwanie-w-styczniu.html

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Witam Was :) Dziękuję serdecznie za pozostawienie komentarza każdy jest dla mnie ważny. Jeśli zainteresował cie mój wyrób zapraszam do kontaktu email

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...